Dieslové motory.
19. 1. 2007
Dieslové modely mají na svoji
dobu vzniku dobré výkony a kultivovanost (nicméně ve srovnání s VW TDi
spíše charakteristiku benzínových jednotek), potíže nastávají u motorů
s 150k km+ kde motor za tepla dlouho točí (řídící čerpadlo-repase cca
15tis Kč, nic jiného nepomůže), za studena trápené motory=ko hlava,
okamžité vypínání horkého motoru=ko turbo. Sériově kryty pod motorem,
menší vrtule a jiné dekly za chladičem.
318TD opravdu slabá dynamika, spotřeba odpovídá nabízené zábavě. Doporučuji opravdu klidným a nenáročným lidem, pozor na trápený kus.
325TD/s v sérii silný motor, který lze lehce posilnit chipem (až 165PS/300Nm, cca 5-12tisKč) bez vedlejších efektů. Spotřeba kolem 7-8 litru, velká koncovka zahnutá dolů.
318TD opravdu slabá dynamika, spotřeba odpovídá nabízené zábavě. Doporučuji opravdu klidným a nenáročným lidem, pozor na trápený kus.
325TD/s v sérii silný motor, který lze lehce posilnit chipem (až 165PS/300Nm, cca 5-12tisKč) bez vedlejších efektů. Spotřeba kolem 7-8 litru, velká koncovka zahnutá dolů.